Hasznos webanalitika.

Szponzorált tartalom

Webanalitika

Webanalitika

Tegyük fel, hogy van egy honlapja, melyet azért hozott létre, hogy ezzel is megtámogassa azt az üzletet, melyben Ön érdekelt. Ekkor adódik a kérdés: tudja-e Ön pontosan, hogy az a honlap mennyi látogatót fogad, hogy azok honnan érkeznek, hogy mennyi időt töltenek a weboldalán, hogy ott mely odalakat nyitják meg stb.? Mert ha nem, akkor a webanalitika révén lehet, hogy Önnek is utána kellene néznie annak, hogyan is hozhat ki többet a honlapjából! Egy normálisan karbantartott oldal ugyanis csak ideig-óráig (fél évig, egy évig) fog ugyanúgy festeni. A webanalitika révén ugyanis az adott oldal mögött álló fejlesztők időnként áttekintik, hogy a számok alapján milyen változtatásokat kellene hozni, hogy több látogató legyen, hogy azok többet időzzenek az oldalon. Mivel egy honlap meglehetősen összetett tud lenni, így érdemes minden egyes ötletet kellőképpen átgondolni. Ha üzemeltetünk webshopot, akkor el lehet például gondolkodni azon, hogy miért van az, hogy sokkal többen helyeznek árut a kosárba, mint ahányan aztán ténylegesen is vásárolnak. Lehet, hogy túl macerás a folyamat? Vagy hiányzik egy népszerű fizetési megoldás? A webanalitika segíthet nekünk abban, hogy megtaláljuk a válaszainkat.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

Vélemény, hozzászólás?